» » Бұрыш (ашық сабақ)

Бұрыш (ашық сабақ)


Күні:Мұғалімнің аты-жөні:     Алпысова Р О
Сынып: 5     Қатысқандар:                  6                        Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы
Бұрыш.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты5.3.1.4
бұрыш және оның градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру, бұрыштарды белгілеу және салыстыру, 
5.3.1.5
бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық );
5.3.3.1
бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 
5.3.3.2
градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу; 
5.3.3.3
бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар 
Бұрыш тақырыбы бойынша есептер шығаруға баулу
Оқушылардың басым бөлігі :
  Бұрыштың түрлерін анықтай алады, бұрышты өлшеп сала алады
Кейбір оқушылар
  Тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады .
БағалаукритерийіБілім алушы:
Бұрышты дұрыс салуды көрсетеді
Бұрыштық түрлерін салып көрсетеді
Тілдік мақсаттарБұрыш түсінігі; бұрыштың түрлері мен сызу әрекеттерін.
Жазылым дағдысы бойынша ұсыныстар: бұрышты дұрыс сызу ;
Айтылым дағдысы бойынша ұсыныстар:бұрышты дұрыс өлшеп слуы
Құндылықтарға баулуМатематикалық тілде сауатты сөйлеуге, ұқыптылыққа, дәлдікке, сыни ойлауға тәрбиелеу;
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының  6 құндылығы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» (...Сонымен қатар Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау,үштілділік қағидатын енгізу де маңызды)
ПəнаралықбайланысГеометрия мен информатика
Алдыңғыбілім-бірлік кесінді, координаталық сәуле ұғымдарын;нүктенің координатасын оқуды, нүктенің координатасын жазуды;
координаталық сәулені салу алгоритмін біледі. 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы:
Қызығушылығын ояту
5 минут
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу
Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударады. 
Атмосфералық ахуал
«Асыл тас»
Оқушылар бір –бірлерінің жақсы тұстарын айтып асыл тастарын ұсынады
Топқа бөлу Бұрыштар арқылы
Сүйір бұрыш тобы мен доғал бұрыш тобы
Сабақтыңортасы:
35 минут
:
.Үй жұмысын тексеру «кубизм» стратегиясы бойынша
 
Топпен жұмыс
Мұғалім атаған бұрыш түрлерын қолдарының бағытымен көрсетеді
 Интербелсенді тақтада орындайды
Үш шапалақ
Сабақтың соңы:
5 минут
 
Оқушылар адаадарды өз өздерін бағалап орналастырады суретке

Саралау – Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз? 
Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?  
Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалдыигеру
деңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
Денсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасын
сақтау
Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолдануға болады.Саралаужұмысыныңжалпыортаққабылданғантәсілдіңбірі: қорытынды тәсіліне сәйкес тапсырмалар ұйымдастырылады.Оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданылған  əдіс-тəсілдер: «Басбармақ», «Үш шапалақ», «Блоб көпірі»Сабақта «Бұрышты көрсет» сергіту сәті өткізіледі, оқушылардың көзі нашар көретін оқушыларды ескеріп, тапсырмалар жеке қағазға басылып ұсынылады, топқа бөлінгенде топ ережелерін сақтау ескертіледі.
Сабақбойынша рефлексия Бес саусақ 
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпе-
ген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсатына сәйкес алынған оқу мақсаты қолжетімді болады деп ойлаймын. Сабақтың кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаланып, жоспарланған сабағымның нәтижесін жақсы жағынан көре аламын деп отырмын. Оқушылардың пәнге қызығушылығын артып, оқуға деген ынтасы, ойлау қабілеттері де дамиды.Сабақта саралау дұрыс жүргізілу үшін тапсырмалар алынды.Осы тапсырмалар негізінде айтылым, жазылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Сабақ жоспарынан ауытқулар болуы мүмкін, себебі тақырыпты меңгеру кезінде түсінбей, жеке түсіндіру жұмыстары жүргізілген кезде.








 
23 сәуір 2019 ж.2000